неділю, 12 лютого 2017 р.

Як взнати версію PHP і налаштування на сервері

Щоб взнати версію PHP яка встановлена на сервері потрібно створити файл з розширенням php і таким змістом:

phpinfo();
 
назвати його наприклад info.php і закинути у кореневу папку домену, потім  ввести в адресні стрічці домен і файл. Після цього відобразиться версія і всі налаштування PHP:


Крім версії фунція phpinfo() відображає інформацію про налаштування компіляції PHP, про розширення, про версії, інформацію про сервер, версії ОС, про шляхи, про основні і локальні значеннях параметрів конфігурації, про HTTP заголовки і ліцензії PHP.
phpinfo () використовується в основному для перевірки налаштувань конфігурації і для перегляду визначених констант в даній системі.
phpinfo () також використовується для налагодження, тому що містить всі EGPCS (Environment, GET, POST, Cookie, Server) дані.

1 коментар:

Unknown сказав...

Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.