четвер, 2 лютого 2017 р.

Українські CPA мережі

Спочатку короткий опис - CPA мережі (Cost Per Action, плата за дію) це посередники між сторінками які надають рекламу (сайти, групи в соцмережах, також тізери, банери) і рекламодавцями. Рекламодавець визначає дію за яку він платить і суму. Дія це покупка в магазині, реєстрація на сайті, кредит онлайн і багато іншого. CPA мережа за певний процент відомий тільки їй:) виступає посередником між вашою сторінкою і рекламодавцем. Якщо вам підходять умови рекламодавця і (що дуже важливо) ви вважаєте що ваша сторінка має цільову аудиторію власне для цього рекламодавця ви направляєте на нього трафік і отримуєте за нього гроші. CPA мережі мають десятки чи сотні рекламодавців тому можна підібрати такого де ваші тематики співпадають.

В Україні найбільш відомі дві CPA мережі SalesDoubler і PrimeLead, в мене на них заробити багато не вийшло (кілька тис.грн. в рік на SalesDoubler), але не дуже старався, можливо в когось буде більше натхнення і бажання слідкувати які лабутени зараз в моді:), бо багато рекламодавців це інтернет магазини одягу. Трохи термінології і мого досвіду роботи з оферами різних тематик. Отже що таке:

  • Лід (lead) - клієнт або дія яку повинен виконати клієнт;
  • Офер (offer) - рекламодавець (партнерська програма) або дія за яку платить рекламодавець;
  • Холд (hold) - час переказу оплати за ліда після замовлення (залежно від офера вік кількох днів до місяця, пояснюється тим що придбаний товар можуть не оплатити чи повернути, з електронними товарами чи послугами переважно малий);
  • Лендінг (landing) - сторінка офера на яку лити трафік (переважно головна);
  • Діплінк (deep link) - посилання з додатковою міткою (якщо ви хочете лити трафік не на головну, а на якийсь розділ сайту чи сторінку товару).
Офери (партнерські програми) в  CPA мережах бувають будь-яких тематик: Одяг і взуття, Парфумерія, Біжутерія, Юридичні послуги, Авто, Кредити онлайн, Ігри, Квіти, Товари для дітей, Товари для дорослих, Техніка, Подорожі, Купони, Їжа тощо. 

Мені вдалось заробити на інтернет магазинах - трафік з сайту зі знижками і груп ВК, а також з оренди квартир і з реєстрації заявки на роботу чи пропозиції роботодавця, в двох останніх випадках цільовий трафік з груп ВК. 

Приклади деяких партнерських програм де мав конверсії і за що вони платять:
  • Bonprix.ua - 77 грн. за оплачене замовлення (користується популярністю, регулярно виставляє промокод безкоштовної доставки);
  • Rozetka.ua - від 1,5 до 6% від замовлення, був би дуже перспективний офер якби не обмеження для рекламних сторінок;
  • ЕШКО - 9 грн., за завантаження пробного уроку, 75 грн. за повний курс, користувався популярністю коли за скачування уроку розігрували планшет:);
  • Allo - від 20 до 55 грн за замовлення;
  • Rabota.ua - 9 грн. за резюме і 16 за пропозицію, з тематичним трафіком іде;
  • Сlasno.com.ua - 6% від замовлення, до того як з'явились конверсії навіть  не знав шо такий є :), але конвертувався краще чим відомі магазини;
  • Lamoda.ua -10% від замовлення;
  • TopMall.ua -100 грн. за замовлення, коли запускалися давали 100 за реєстрацію тоді трохи на ньому заробив, того і згадав, бо зараз нічого;
CPA мережі трохи критикують за непрозорість, втрати трафіку, малу конверсію, погоджуюсь з такою критикою, але як варіант невеликого заробітку без особливих зусиль можна розглянути.

Немає коментарів: